Міський голова

Міський голова м. Заставна

Радиш Василь Йосипович

Звіт за 2018 рік

Центр Дозвілля і відпочинку "Мир"

хф Іван Сила

Субота 25.01.2020 р. о 17:00 год.:

До Дня соборності України документальні фільми із циклу "Хроніки української революції"


20:00-23:00 год.:

Дискотека

Дошка оголошень

Погода в місті

Зараз на сайті

На сайті 129 гостей та відсутні користувачі

Новини п'ятниці

Продовжується ремонт другого поверху приміщення міської ради.

В кабінеті міського голови відбувся круглий стіл за участі ветеранів-афганців, керівництва міської ради, керівників комунальних підприємств, соцзахисту.

На засіданні обговорили найбільш болючі питання не тільки ветеранів війни, а і загалом жителів громади.

Детальніше ...

Своєчасна виплата пенсій - на постійному контролі пенсійної служби краю

Головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області постійно опікується тим, як проводиться виплата пенсій буковинським пенсіонерам. В полі зору пенсійної служби перебуває своєчасність і повнота пенсійних виплат.

На теренах краю пенсії виплачуються структурними підрозділами Чернівецької дирекції акціонерного товариства «Укрпошта» як через відділення в населених пунктах так і з доставкою за місцем проживання. Крім того, пенсіонери мають право самостійно обрати банківську установу з числа уповноважених банків, яких в області є п'ятнадцять, для одержання своєї пенсії через банківський рахунок. Уповноваженими здійснювати виплату пенсій є ті банківські установи, з якими Пенсійний фонд України, після проходження конкурсного відбору  уклав  відповідні договори.

Звичайно, буковинці мають бути упевнені, що незалежно від обраного способу отримання своєї пенсії, нараховані пенсійні кошти усі отримають вчасно і в повному обсязі, оскільки Пенсійний фонд постійно контролює відповідність цих процесів  вимогам чинного законодавства.

Але різні способи отримання пенсії тим і відрізняються між собою, що мають свої особливості та переваги,  які користуються  попитом.

Так, якщо розглянути можливість одержання пенсійних виплат через банківські установи, то позитивним є те, що банкомати працюють цілодобово і без вихідних, а тому коли фінансується виплата пенсій по датах, що припадають на вихідні та неробочі дні, людина може отримати готівкові кошти незалежно від того чи працює відділення банку. Крім того, значним попитом користуються електронні банківські сервіси, які, за наявності доступу до мережі Інтернет, відкривають безліч можливостей своїм користувачам в онлайн режимі 24/7. Зокрема за допомогою таких електронних сервісів та мобільних додатків, не виходячи з дому, або перебуваючи в дорозі чи будь-яких інших місцях,  можна розрахуватись за комунальні послуги, поповнити мобільний телефон, здійснити інші платежі та перекази, замовити послуги, тощо. Крім того, що про зарахування пенсійних коштів надходить смс-повідомлення на мобільний телефон, пенсіонер може особисто, навіть у смартфоні, бачити і контролювати рух коштів та здійснені операції на своєму банківському рахунку. Поряд із цим одержувач пенсійних коштів через банківську установу, за бажанням, може скористатись іншими банківськими пропозиціями. Останнє, особливо актуально на даний час, коли в суспільстві активно говорять про державу у смартфоні та поступовий перехід до переважно безготівкових розрахунків у всіх сферах життєдіяльності.

Звичайно ж, свої переваги одержувач пенсії може відчути обравши й послуги підприємства поштового зв’язку. З об’єктивної точки зору, доставка пенсійних коштів за місцем проживання є просто необхідною для одиноких, а особливо громадян, яким за станом здоров’я важко пересуватися. Разом із виплатою пенсії, за потреби і домовленості з людиною, працівники пошти можуть доставити їй додому кореспонденцію, газети, журнали, ліки, продукти харчування, побутову хімію та інші потрібні речі, при цьому розповісти останні новини та просто поспілкуватись на вільні теми.

Отож, є свої плюси та мінуси, переваги та ризики у будь-яких житейських справах, а тому кожен для себе обирає самостійно, зважуючи на те, що йому більше до вподоби. Але, для прийняття правильних рішень, важливо мати об’єктивну та повну інформацію.

Пенсійна служба краю постійно дбає про донесення до широкого загалу правдивої інформації та реальної картини, як у питаннях призначення та перерахунків пенсій, так і щодо виплати пенсійних коштів пенсіонерам.   

Не буде новиною той факт, що як в Пенсійному фонді, так і в банках та на пошті  працюють звичайні люди. Саме тому якість послуг, які надаються системою, в цілому залежить від того, як конкретні виконавці особисто ставляться до своїх службових обов’язків і як контролюють свої емоції та приватні інтереси, щоб у підсумку своїми діями не зганьбили авторитет системи.

Негативні випадки мають місце в різних куточках держави, а тому наш край, на жаль, не є винятком. За минулий рік в окремих районах Чернівецької області допускались випадки недоброзичливого ставлення окремих банківських працівників та працівників пошти по відношенню до пенсіонерів. Крім того, були зафіксовані окремі випадки несвоєчасної доставки та виплати пенсій підприємством поштового зв’язку пенсіонерам Сокирянського та Хотинського районів, що спричинило ряд письмових звернень до Головного управління Фонду в області. Шукаючи захисту, до пенсійної служби звертались зморені багаторічною працею та хворобами добродушні люди, припускаючи що на тлі постійного безгрошів’я можуть втратити свою пенсію. Але, пенсійна служба краю невідкладно відреагувала і після певного резонансу кожен, хто звернувся до Фонду, отримав свої пенсійні виплати.  

На будь-які випадки порушень прав пенсіонерів Пенсійний фонд вживає відповідних заходів згідно чинного законодавства, але прикро, що такі випадки  все ж бувають.

З огляду на це, Головне управління Фонду в області закликає своїх партнерів підвищити відповідальність та забезпечити належний рівень обслуговування в рамках своєчасного здійснення пенсійних виплат буковинським пенсіонерам. Що ж стосується пенсійної служби, то вона й надалі забезпечуватиме виплату пенсій громадянам вчасно та в повному обсязі.

Пресслужба Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області

Детальніше ...

Вітаємо з Днем народження члена виконавчого комітету та директора закладу дошкільної освіти № 1 Чуньківську Галину Миколаївну!

У роботі успіху й терпіння

У справах вічного горіння

Від друзів щирих привітань

Від зірок здійснення бажань

Хай посміхається життя

Та буде кращим майбуття!

Детальніше ...

Про дотримання умов оплати праці та виплати зарплати в «конвертах»

Працівники відділу податків і зборів з фізичних осіб Кіцманського управління ГУ ДПС у Чернівецькій області за 2019  рік провели співбесіди з юридичними та фізичними особами підприємцями на предмет дотримання умов оплати праці та виплати зарплати в «конвертах». За результатами проведених співбесід підприємствами збільшено фонд заробітної плати за рахунок чого додатково надійшло від юридичних осіб  ПДФО – 20,1 тис., ЄСВ – 24,24 тис., від фізичних осіб підприємців ПДФО – 10,9 тис., ЄСВ – 13,1 тис. -  інформують в управлінні.

Підготовлено та направлено інформацію для вжиття заходів до відділу Кіцманської місцевої прокуратури стосовно 42 підприємств, які протягом року виплачували заробітну плату нижче мінімально встановленого рівня.

До Кіцманської РДА  направлено інформацію для розгляду комісії по легалізації заробітної плати по 25 підприємству району.

В цілому з початку року, за результатами роз’яснювальної роботи фахівців податкової служби, роботодавцями надано повідомлення про прийняття на роботу 4602 найманих осіб.

Кіцманське управління ГУ ДПС у Чернівецькій області наголошує роботодавцям на необхідності легалізації трудових відносин з найманими працівниками, оскільки працівник не може бути допущений до роботи без укладання трудового договору та повідомлення про це територіального органу ДПС.

Детальніше ...

З Днем соборності України!

Двадцяте століття залишило нам у спадок вершинні події минулого, які і сьогодні не втрачають своєї значущості та актуальності, потребуючи осмислення сконцентрованого в них історичного досвіду боротьби українства за свободу, незалежність, державність. До таких подій належить 22 січня 1919 року - день ухвали Акту Злуки Української Народної Республіки і Західно-Української Народної Республіки. Цій даті судилося навічно вкарбуватися в історію України величним національним святом - Днем Соборності.

Ідея соборності, яка має глибокий символічний зміст, нині набуває нових відтінків та барв. Відродження єдиної Української державності, яке розпочалося з 22 січня 1919 року, на жаль, нам знову доводиться відстоювати. Більше того, сьогодні український народ знаходиться на передовій боротьби за такі європейські цінності, як свобода, гідність, суверенітет і демократія.

Від імені Заставнівської ОТГ сердечно вітаю Вас з Днем соборності України!

Щиро зичу Вам міцного здоров’я, щастя, добра, миру, злагоди і глибокої віри у гідне майбутнє рідного краю та України!

Міський голова В. Радиш

 

"Моя Україна"

 

Що пережила ти, моя Вкраїно,

Вся в битвах, у полум’ї, вогні.

На тебе нападали бусурмани,

Поляки та угорці, німці, москалі.

Тебе мечами різали,

Тебе вогнем палили,

Тебе жагою мучили, та голодом морили.

Тебе топтали і ділили,

Тебе вбивали і судили

І розпинали.

Як Ісуса на хресті.

 

Та не зламали, та не скорили,

Із попелу, із каменю та із вогню.

Ти гордо підняла з руїни

Ще вище голову свою.

По Україні скрізь лунає пісня

До нас доносяться слова

«Ні ще не вмерла Україна»

І розкривається душа.

 

Твій прапор жовтий -

З колосків та синій - з неба,

А Україна - доля наша і життя,

Твоя сім’я - народ твій працьовитий,

І найпрекрасніша у Всесвіті земля.

 

О.Дрига

Детальніше ...

Пенсійне обслуговування по-сучасному: оновлені сервісні центри та портал електронних послуг

Розвиток новітніх технологій значно спрощує життя сучасної людини, поступово проникаючи в усі сфери її життєдіяльності. Зручні форми отримання інформації та послуг дозволяють значно скоротити часові, просторові та матеріальні витрати, позбавляючи необхідності особистого відвідання для вирішення тих чи інших питань різноманітних інстанцій, тривалого очікування в чергах тощо.

Ідучи у ногу з часом, постійно впроваджує новітні форми надання послуг і пенсійна служба, піклуючись про високий рівень обслуговування громадян, більшість яких становлять люди літнього віку й заслуговують на особливу повагу і увагу. Про зручність та інші переваги сучасних форм надання пенсійних послуг розповів начальник Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області Михайло РОМАНІВ.

– Михайле Васильовичу, що нового з’явилося в роботі пенсійної служби та на яких пріоритетах базує свою діяльність Головне управління Пенсійного фонду області?

– Головне наше завдання – стабільне фінансове забезпечення пенсійних виплат громадянам, надання якісних послуг людям, які до нас звертаються, в тому числі й дистанційно, та інформування громадськості щодо порядку реалізації права на пенсію. В цьому напрямку ми працюємо, постійно докладаючи максимум зусиль до вдосконалення і підвищення якості обслуговування громадян, прагнемо максимально наблизити послуги до людей, зробити їх якомога доступнішими і зручнішими. Суттєво допомагають у цьому сучасні технології, які ми стараємось оперативно впроваджувати в усі форми роботи. І в першу чергу, в сфері надання послуг.

Минулого року ми обладнали усі сервісні центри області за єдиними стандартами, які передбачають в тому числі й більш широке використання комп’ютерних технологій. Окрім дистанційного надання громадянам консультацій в режимі відеозв’язку, яке дозволяє мешканцям краю значно заощадити час для отримання фахових роз’яснень, ми активно популяризуємо електронні послуги вебпорталу Пенсійного фонду, які дозволяють вирішити більшість питань пенсійного забезпечення не виходячи з дому. Буковинці вже переконались у перевагах такого способу отримання інформації, свідченням чого є постійне зростання кількості користувачів вебпорталу.

– Які саме послуги можна отримати у такий спосіб?

– Вебпортал – надзвичайно зручне й корисне джерело інформації сучасного формату. Завдяки потужній базі даних Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування кожен зареєстрований користувач може тут переглядати персональні дані, які до речі, є надійно захищеними. Зайшовши в Особистий кабінет, працюючі громадяни можуть дізнатися про розмір нарахованого заробітку, суму сплачених внесків та тривалість зарахованого стажу, а пенсіонери – про здійснені перерахунки пенсійних виплат та іншу корисну інформацію. Через вебпортал можна замовляти й отримувати в електронному вигляді потрібні довідки та інші документи з підтвердженням QR-кодом, однаково правомірні з паперовими аналогами. Роботодавці через «Кабінет страхувальника» можуть отримувати електронні довідки щодо працівників для розрахунку всіх соціальних виплат. Тепер і для призначення пенсії не обов’язково відвідувати сервісний центр - завдяки новій моделі звернення за пенсією «в один дотик» зробити це можна в режимі онлайн, зайшовши на вебпортал зі свого комп’ютера, ноутбука чи смартфона та подавши заяву й скановані копії документів. Електронні послуги пенсійної служби є доволі зручними та дозволяють значно заощадити час.

– Нещодавно Головне управління переїхало у нове просторе приміщення в історичному центрі міста. Багато відвідувачів Сервісного центру діляться позитивними враженнями від якості обслуговування у сучасно обладнаній комфортній залі пенсійної служби.

Так, з листопада минулого року Головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області працює за новою адресою. У просторій будівлі в самому центрі міста розмістились структурні підрозділи нашої служби, які до цього розташовувались у різних, віддалених одне від одного, місцях. Облаштовуючи нове приміщення, особливу увагу ми приділили обладнанню Сервісного центру за сучасними європейськими стандартами, які б відповідали потребам усіх категорій населення, доклали максимум зусиль, щоб відвідувачі почувалися комфортно та могли оперативно отримати необхідні послуги. Ми обладнали приміщення сучасною технікою, запровадили електронну чергу, формат якої чітко впорядковує та забезпечує оперативність процесу обслуговування. Наповнили оформлення зали корисною інформацією з пенсійного забезпечення, яку відвідувачі під час нетривалого очікування можуть переглянути у відео-, аудіо- й текстовому форматах. На спеціальних інформаційних стендах громадяни мають змогу ознайомитись з переліком послуг, які надає Сервісний центр, та перевагами використання вебпорталу електронних послуг, скористатись зразками написання заяв, оформлення інших документів, взяти інформаційні матеріали з роз’ясненнями пенсійних питань. За окремим столиком з комп’ютером, під’єднаним  до мережі Інтернет, відвідувачі мають змогу зареєструватись на вебпорталі або увійти на сервіс для отримання чи уточнення потрібних даних.

– Ви зазначили, що облаштовували Сервісний центр з урахуванням  потреб усіх категорій населення. Яким чином приміщення адаптоване до обслуговування  людей з інвалідністю?

– Ми докладаємо усіх зусиль, щоб люди з вадами здоров’я мали безперешкодний доступ до пенсійних послуг нарівні з усіма. Облаштували вхід пандусами для маломобільних верств населення, для орієнтації в залі осіб з вадами зору зробили спеціальне яскраве маркування, розмістили інформаційні стенди з адаптованими текстами шрифтом Брайля, за виникнення потреби для надання консультацій людям з вадами слуху залучаємо працівників УТОГ, які володіють жестовою мовою. До речі, чимало наших спеціалістів опановують мову жестів на спеціальних онлайн-курсах, щоб самостійно надавати консультації людям, які погано чують. Новий Сервісний центр Пенсійного фонду в Чернівцях та районні сервісні центри цілком пристосовані для обслуговування людей з особливими потребами.

– Які ще форми надання послуг населенню допомогли запровадити пенсійній службі сучасні технології?

– Завдяки потужній інформаційній системі, яка дозволяє працювати з базами  Пенсійного фонду в будь-якій точці країни, фахівці пенсійної служби мають змогу надавати увесь спектр послуг громадянам незалежно від їхнього місця проживання й перебування. Окрім надання консультацій у форматі відео- та телефонного зв’язку, наші спеціалісти постійно здійснюють виїзні прийоми на віддалених робочих місцях в об’єднаних територіальних громадах. Здійснюємо також виїзні мобільні прийоми по всій території краю із використанням спеціально облаштованого сучасною технікою автомобіля. Ми широко застосовуємо формат дистанційного надання послуг населенню, щоб людям не довелося долати відстані й витрачати час, щоб діставатися сервісних центрів. Особливо актуально це для мешканців віддалених населених пунктів, гірських поселень тощо.

Наближаючи послуги до громадян, постійно розширюючи спектр форм їх надання через впровадження новітніх технологій, ми сподіваємось, що  найближчим часом технічні можливості та забезпечення Інтернет-покриття по всій території краю дозволять усім мешканцям області відчути високу якість пенсійного сервісу європейського зразка та зрозуміти, що наша служба близька до людей і працює саме для них.

– З огляду на позитивні відгуки, багато буковинців уже змогли це відчути. Бажаю Вам нових вагомих здобутків та успішного здійснення потрібних людям задумів і починань. Дякую за розмову.

 

Алла МАЄВСЬКА

Детальніше ...

Співпраця пенсійників з профспілковими організаціями – дієвий інструмент соціального захисту працюючих осіб

Одним із основних напрямків діяльності пенсійної служби краю є вжиття заходів захисту конституційних прав застрахованих осіб на соціальне та пенсійне забезпечення, заробітну плату не нижче мінімального розміру, а також сприяння підвищенню рівня зайнятості в області.

Враховуючи те, що інтереси працівників покликані захищати профспілкові організації, в рамках виконання Угоди про соціальне партнерство у сфері пенсійного забезпечення Головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області щоквартально надає головам Чернівецької обласної ради профспілок і Ради Федерації роботодавців Чернівецької області, галузевим профспілкам області інформаційні матеріали щодо факторів, які негативно впливають на набуття працівниками страхового стажу, необхідного для отримання соціальних та пенсійних виплат. Зокрема, впродовж 2019 року пенсійна служба області надіслала соціальним партнерам дані щодо 1772 роботодавців, які мінімізують заробітну плату працівників.

Обов’язки профспілок та їх об’єднань полягають у здійсненні представництва й захисту трудових і соціально-економічних прав та інтересів своїх членів, з чітким додержанням Конституції України, законів та інших нормативно-правових актів, а також у виконанні колективних договорів та угод, які вони уклали, і взятих на себе зобов’язань.

З огляду на те, що профспілка є могутнім покровителем, здатним надавати кваліфіковану юридичну допомогу, захищати права працівників в усіх судових інстанціях та суттєво впливати на соціальну політику підприємства (установи), у випадку виникнення трудових чи соціальних проблем рекомендуємо працюючим громадянам звертатись до цього органу для отримання реальної допомоги у їх вирішенні. 

Пресслужба Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області.

Детальніше ...

Семінар по загальному маркетингу та брендінгу в організаціях

Сьогодні Келлі Санді ( волонтер корпусу Миру США ) провела короткотривалий семінар по загальному маркетингу та брендінгу в організаціях для працівників апарату міської ради.

Зокрема розповіла про:

Що таке маркетинг;

Мета маркетингу;

Види маркетингу,

Що таке бренд та брендінг;

Просування бренду;

Що таке потрійна третя лінія в брендінгу;

Застосування маркетингу та брендінгу в нашій організації.

Допомогла працівникам розробити маркетингові плани, а також чітко та лаконічно довела до учасників семінару мету та значення маркетингу та брендінгу, які стосуються діяльності міської ради.

Детальніше ...

Новини вівторка

Колектив Заставнівської міської ради привітав міського голову зі Старим Новим роком та Василем.

Застелила білим снігом, землю хуртовина, а святковий стіл накрила, біла скатертина. В день зимовий гріють душу, теплі побажання, настрій свята в серці творять, щирі привітання! В іменини ми бажаєм, і щодня й щомиті, хай Василю помагає, ангел покровитель!

А до міської ради з колядками завітали вихованці Заставнівського ЗДО №1.

Продовжуються ремонтні роботи на другому поверсі приміщення міської ради.

Детальніше ...

Для отримання ліцензії для зберігання пального потрібна тільки заява

З 29 грудня для отримання ліцензії на зберігання пального суб’єкти господарювання у заяві зазначають про використання пального для потреб власного споживання.

Кіцманське управління Головного управління ДПС у Чернівецькій області нагадує, що Законом  №391-ІХ внесено зміни у ст. 15 Закону №481/95, а саме, після частини сорок другої доповнено новою частиною такого змісту: «Суб’єкти господарювання, що здійснюють зберігання пального, яке не реалізовується іншим особам і використовується виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки копії зазначених документів не подають. Такі суб’єкти господарювання у заяві  зазначають про використання пального для потреб власного споживання чи переробки, загальну місткість резервуарів, що використовуються для зберігання пального, та їх фактичне місцезнаходження, а також фактичне місцезнаходження ємностей, що використовуються для зберігання пального».

Зазначені зміни до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України набрали чинності з 29.12.2019 р.

Крім того, Законом № 391 внесено зміни у ч. 22 ст. 18 Закону  №481, а саме, цифри і слова «31 грудня 2019 року» замінити цифрами і словами «31 березня 2020 року».

Відповідно до Закону суб’єкти господарювання, що здійснюють зберігання пального для потреб власного споживання, подаватимуть до органів ДПС за місцем розташування місць зберігання пального тільки заяву та документ, що підтверджує річну плату за ліцензію (780 грн.). Також у заяві потрібно буде зазначити про:

  • - використання пального для потреб власного споживання чи переробки,
  • - загальну місткість резервуарів, що використовуються для зберігання пального, та їх фактичне місцезнаходження,
  • - фактичне місцезнаходження ємностей, що використовуються для зберігання пального.

Крім цього, законопроектом відтерміновано застосування штрафів за зберігання пального без ліцензій – до 31 березня 2020 року.

Детальніше ...

З 01 січня 2020 року стартувала кампанія декларування доходів громадян за 2019 рік

З 01 січня 2020 року розпочалася кампанія декларування, за якою окремі категорії громадян зобов’язані подати річну податкову декларацію про майновий стан та доходи (далі – податкова декларація) та визначити податкові зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб і військового збору, та/або мають право подати декларації для отримання податкової знижки.

Платники податків подають декларацію про майновий стан і доходи за новою формою. Зміни до форми податкової декларації внесені наказом Міністерства фінансів України від 25.04.2019 № 177 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року № 859».

Нагадаємо: нова форма податкової декларації відрізняється від діючої деякими особливостями, зокрема:

        - рядок 8 декларації «Категорія платника» доповнено новим критерієм «особа, яка заявляє право на податкову знижку», який застосовується для громадян, які декларують право на податкову знижку;

        - розрахунок суми податку на доходи фізичних осіб, на яку зменшуються податкові зобов’язання при використанні права на податкову знижку, виокремлено у додаток Ф3;

       - cуми винагород та інших виплат, нарахованих (виплачених) платнику податку відповідно до цивільно - правового характеру роботи фізособами - платниками єдиного податку четвертої групи, які провадять діяльність виключно в межах фермерського господарства, їх отримувач зобов'язаний включити до доходів у річній податкової декларації за звітний рік та самостійно сплатити з них податки та збори. Для реалізації зазначеної норми у формі податкової декларації передбачили окремий рядок 10.2 для відображення вищенаведених доходів;

      - cуми податку, нараховані податковим агентом із доходів за здавання фізособами в оренду (суборенду, емфітевзис) земельних ділянок, сплачує такий податковий агент до відповідного бюджету за місцезнаходженням таких об'єктів оренди (суборенди, емфітевзису).

Детальніше ...

Останні новини

До міської ради з різдвяними колядками завітали учні Заставнівської музичної школи.

Продовжуються ремонтні роботи на другому поверсі приміщення міської ради.

Детальніше ...

Інформація Заставнівської ДПІ Кіцманського управління ГУ ДПС

Заставнівська державна податкова інспекція Кіцманського управління ГУ ДПС у Чернівецькій області надає списки підприємців, які подали відомості про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності, однак не провели остаточні розрахунки з податків від провадження підприємницької діяльності, а саме підприємці, у яких наявний податковий борг:

Детальніше ...

Візит до «Маєтку Святого Миколая»

Напередодні Різдвяних та Новорічних свят і дорослі, і малі прагнуть зустрітися з казкою. Саме таку мрію реалізували учні 4-А (класовод – Маркевич Н.І.) та 2-В (класовод – Буганик Ю.М.)

класи Заставінвської гімназії, які завітали до «Маєтку Святого Миколая», що розташований у мальовничому куточку серед гір — у селі Пістинь Косівського району, Івано-Франківської област

і на території Національного природного парку «Гуцульщина». Скільки захоплення, радості та блиску в очах від бажаної несподіванки:

школярі розповіли про себе, схвильовано читали вірші, співали колядки та щедрівки,

виготовляли новорічну іграшку, а скільки прозвучало запитань і слів подяки Святому Миколаю!

Гімназисти побували у кімнаті-пошті святого Миколая, де зберігаються листи дітей із 26 областей України, відвідали і кімнату-музей новорічно-різдвяної іграшки,

і музей природи, де дізналися про тваринний та рослинний світ мальовничих Карпат.

Та найбільше вразили покої Миколая: кожен міг побачити ліжко святого і заглянути у дзеркало, через яке він спостерігає за дітьми й бачить хороші і погані вчинки малечі.

Далі усі пішли до ватри, де розташовані крісла дванадцяти чеснот. Справжня зустріч зі Святим Миколаєм, казкові декорації та солодкий подарунок –

атмосфера дива і щирі емоції, які переповнюють дитячі душі, надовго запам’ятаються дітям. Тож миру кожній хаті і кожній дитині! А за тим – усім благодатного Новоріччя та благословенних Різдвяних свят!

Детальніше ...

Увага зміна рахунків

Увага зміна рахунків !

До уваги платників податків - Кіцманське управління ГУ ДПС у Чернівецькій області повідомляє:

відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» реквізити довідкритих рахунків для зарахування податків,

зборів, платежів до державного та місцевих бюджетів вводяться в дію з 03.01.2020 року. Інформація про нові рахунки розміщена

на вебпорталі ДПС України в рубриці «Бюджетні рахунки» за посиланням:

http://cv.tax.gov.ua/byudjetni-rahunki/,

також за інформацією можна звертатись до Заставнівської ДПІ за адресою:

вул. Бажанського,16, тел. (03737)3-17-38.

 
Детальніше ...

Споживачам централізованого водопостачання

Споживачам централізованого водопостачання. ПОВІДОМЛЕННЯ про намір встановлення вузлів комерційного обліку (загальних будинкових лічильників), для забезпечення обліку спожитого централізованого водопостачання по загальному лічильнику із сумою індивідуальних лічильників (квартирних), відповідно до Закону України від 02.08.2017 №2119-VIII «Про комерційний облік теплової енергії та водоспоживання».

Детальніше ...
Офіційне інтернет-представництво Президента України
Офіційний портал Верховної Ради України
Офіційний портал органів виконавчої влади України
Верховний Суд України офіційний веб-сайт
Чернівецька обласна рада Офіційний сайт органу місцевого самоврядування
Заставнівська районна державна адміністрація
Заставнівська центральна районна бібліотека
Газета Голос краю - Головна сторінка