Тел. (03737) 3-12-91, пн-пт 8:30–17:30
Ел.пошта: rada@zmr.gov.ua
Адреса: Чернівецька обл., Чернівецький р-н,
м. Заставна, вул. Самоврядування, 9

Міський голова

Міський голова м. Заставна

Радиш Василь Йосипович

Погода в місті

hotelmix.com.ua

Зараз на сайті

На сайті 146 гостей та 0 користувачів

Пенсійні новини

ДЕ МОЖНА ДІЗНАТИСЬ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ПРОХОДЖЕННЯ ВІДЕОІДЕНТИФІКАЦІЇ

  Для проходження ідентифікації у режимі відеоконференцзв’язку пенсіонеру потрібно подати відповідну заяву (через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України або через Контакт-центр Пенсійного фонду України).

   У заяві обов’язково зазначається, зокрема, адреса електронної пошти пенсіонера.

 Саме на електронну пошту пенсіонера (його законного представника чи помічника) прийде повідомлення про результати проходження відеоідентифікації.

  Крім того, якщо пенсіонер зазначив у заяві свій індивідуальний податковий номер, інформацію про проходження ідентифікації також буде відображено в особистому кабінеті пенсіонера на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України portal.pfu.gov.ua у розділі “Мої звернення”.

Детальніше ...

ДО УВАГИ ОДЕРЖУВАЧІВ КОМПЕНСАЦІЇ ВИТРАТ ЗА ТИМЧАСОВЕ РОЗМІЩЕННЯ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ

rozmicynnja VPO   Особи, які розмістили у період починаючи із січня 2025 року внутрішньо переміщених осіб або яким перевстановлено право на отримання компенсації починаючи із січня, зобов’язані інформувати орган Пенсійного фонду України про виникнення обставин, які можуть вплинути на право подальшого отримання компенсації або встановлений розмір виплат, зокрема:

- про припинення розміщення внутрішньо переміщених осіб або зміни їх кількості - в день настання цих обставин шляхом подання повідомлення за встановленою формою разом з інформацією про зміну переліку осіб, розміщених у житловому приміщенні, із зазначенням можливості у подальшому розміщувати внутрішньо переміщених осіб у такому приміщенні;

- в інших випадках, зазначених нижче, які стали їм відомі, - протягом 10 робочих днів з дати виникнення таких обставин.

   При цьому, важливо знати, що починаючи з 1 березня 2025 року компенсація на кожну окрему внутрішньо переміщену особу також не призначається (не виплачується) або її виплата припиняється, якщо:

- установлено факт родинних зв’язків між власниками житла та внутрішньо переміщеною особою/особами, які були розміщені ними в житловому приміщенні (якщо такі особи пов’язані родинними відносинами першого ступеня споріднення (батьки, чоловік або дружина, діти, зокрема усиновлені);

- установлено факт перебування за кордоном внутрішньо переміщеної особи більше ніж 30 календарних днів підряд на дату проведення перевірки права на отримання компенсації;

- Пенсійним фондом України отримано від Національної соціальної сервісної служби інформацію про непроживання понад місяць внутрішньо переміщених осіб у житловому приміщенні, за адресою якого надається компенсація;

- за результатами перевірки встановлено факт наведення у заяві або повідомленні недостовірної інформації;

- протягом трьох місяців перед зверненням за призначенням компенсації установлено, що внутрішньо переміщеною особою здійснено купівлю, одержано безоплатно чи придбано на пільгових умовах нерухоме майно (за винятком майна, розташованого на територіях згідно визначеного переліку, або житла, яке зруйновано).

   Кошти надміру виплаченої компенсації зокрема, за результатами проведеної додаткової перевірки, підлягають поверненню особою, яка розмістила внутрішньо переміщених осіб, на рахунок Пенсійного фонду України.

Детальніше ...

СУБСИДІЇ ТА ПІЛЬГИ ЗА ЛЮТИЙ 2025 РОКУ МЕШКАНЦЯМ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ ПРОФІНАНСОВАНО В ПОВНОМУ ОБСЯЗІ

finansuv subsydii   Станом на 05.03.2025 фінансування житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг мешканцям Чернівецької області за лютий 2025 року здійснено у повному обсязі.

    На виплату житлових субсидій та пільг спрямовано 101,7 млн грн, в тому числі через АТ “УКРПОШТА” – 29,2 млн грн, через установи банків – 72,5 млн грн.

Детальніше ...

СТРАХОВІ ВИПЛАТИ ЗА ЛЮТИЙ 2025 РОКУ МЕШКАНЦЯМ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ ПРОФІНАНСОВАНО В ПОВНОМУ ОБСЯЗІ

   Станоfinansuv strshovм на 06.03.2025 Пенсійним фондом України профінансовано у повному обсязі страхові виплати внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання за лютий 2025 року.

   На виплати мешканцям Чернівецької області спрямовано 4,3 млн грн, в тому числі через АТ “Укрпошта” – 0,5 млн грн, через установи банків – 3,8 млн грн.

Детальніше ...

ЩО ТАКЕ ПЕРЕПЛАТА СУБСИДІЇ ТА ЯК ЗАПОБІГТИ ЇЇ ВИНИКНЕННЮ

     62cd2a9ad190e214595623 Переплата субсидії — це надміру виплачені бюджетні кошти, отримані особою без достатньої правової підстави. Найчастіше такі ситуації складаються внаслідок подання заявником недостовірних, неточних відомостей або ж неповідомлення органу Пенсійного фонду про зміну обставин, які впливають на обчислення розміру субсидії, її перерахунок, визначення права на зазначений вид державної допомоги.

     Основним документом, що регулює порядок надання субсидій та стягнення надміру виплачених коштів, є «Положення про порядок призначення житлових субсидій», затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива».

     Підставами для стягнення з одержувача надміру виплаченої субсидії є:

1) подання недостовірних відомостей або документів для отримання субсидії;

2) неповідомлення у 30-денний термін органу Пенсійного фонду про зміни:

• складу зареєстрованих у житловому приміщенні членів домогосподарства;

• соціального статусу членів домогосподарства (набуття статусу пенсіонера, інваліда тощо);

• складу сім’ї члена домогосподарства;

• переліку отримуваних житлово-комунальних послуг та умов їх надання;

• зміни управителя, виконавця комунальних послуг, створення об’єднання власників;

3) неповідомлення у 30-денний термін органу Пенсійного фонду про зміни майнового стану будь-кого зі складу домогосподарства, зокрема щодо:

• купівлі земельної ділянки, нерухомого майна, транспортного засобу, цінних паперів, будівельних матеріалів, інших товарів довгострокового вжитку; одноразової оплати будь-якої роботи або послуги (крім медичних, освітніх та житлово-комунальних); здійснення внеску до статутного капіталу, благодійної діяльності; надання позики; якщо сума операції перевищує 50 тис. грн і здійснена вона впродовж 12 місяців перед місяцем звернення за субсидією. Стягнення надміру виплаченої субсидії відбувається також при виявленні зазначених фактів під час отримання раніше призначеної субсидії;

• настання права власності більш ніж на одне житлове приміщення (квартиру, будинок);

• відкриття депозиту або придбання облігацій на суму, що перевищує 100 тис. грн;

• здійснення операції з купівлі іноземної валюти та банківських металів на загальну суму понад 50 тис. грн;

• отримання одноразового доходу в сумі, що перевищує 25-кратний розмір прожиткового мінімуму (крім допомоги на здобуття освіти, отримання медичних послуг, подолання наслідків стихійного лиха, інших катастроф; страхових виплат; спадщини у вигляді нерухомого майна);

4) настання умов, за яких втрачається право на отримання субсидії на понаднормову площу житла.

5) перебування за кордоном особи зі складу домогосподарства або члена сім'ї особи зі складу домогосподарства сукупно більш як 60 днів.

     Органи Пенсійного фонду України також мають право перерахувати розмір субсидії і здійснити стягнення надміру виплачених коштів у випадках виявлення неправильних відомостей, наданих юридичними особами (у довідках про доходи, про склад зареєстрованих осіб, забезпеченість житловою площею тощо), або виявлення під час обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства ознак порушення норм законодавства щодо призначення субсидії.

     За наявності зазначених підстав виплата житлової субсидії припиняється, надміру отримані суми житлової субсидії громадянин повинен повернути на рахунок Пенсійного фонду України.

    Якщо особа відмовляється добровільно повернути суму надміру виплаченої їй житлової субсидії, то питання про примусове стягнення коштів вирішується в судовому порядку.

      У разі призначення житлової субсидії на наступний період органи Пенсійного фонду України можуть утримувати суму надміру виплаченої житлової субсидії під час виплати щомісячних сум субсидій. При цьому поточні виплати можуть бути зменшені не більш ніж на 20 відсотків.

      Шановні громадяни! Щоб уникнути випадків переплат житлових субсидій, необхідно уважніше ставитися до своїх обов’язків і знати, що надміру отримані субсидійні кошти неодмінно доведеться повертати.

Детальніше ...

Щоб не повертати надміру отримані кошти, своєчасно подавайте до Пенсійного фонду актуальну інформацію

62cd2a9ad190e214595623   Зміна обставин, які справляють вплив на розрахунок пенсійної виплати, - інформація, яку необхідно своєчасно повідомляти органам Пенсійного фонду. За її відсутності можливі нарахування і виплата зайвих коштів, які неодмінно доведеться повертати.

   До фактів, які впливають на розрахунок пенсійної виплати, належать:

• працевлаштування пенсіонера або зайняття підприємницькою діяльністю (за умови неподання такої інформації здійснюються законодавчо не передбачені за цих умов перерахунки пенсій у разі збільшення прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність);

• працевлаштування пенсіонера, який отримує пенсію за вислугу років, на роботу за спеціальністю, що дає право на призначення такого виду пенсії;

• зміна місцевості проживання (мешканці гірських місцевостей, радіоактивно забруднених територій отримують спеціальну надбавку, виплата якої при виїзді в іншу місцевість бути припинена);

• зміна статусу (наприклад, позбавлення статусу ветерана війни певної категорії);

• зміна обставин, які є правовою підставою призначення особливого виду пенсії (за умови працевлаштування пенсіонера, який отримує надбавку на утримання дитини до 18 років, виплата такої надбавки повинна бути припинена; за умови припинення навчання або переведення з денної його форми дитиною померлого годувальника вона втрачає право на відповідний вид пенсії).

      Переплату пенсійних виплат спричиняють і такі обставини, як надання роботодавцем недостовірних відомостей про розмір заробітної плати чи тривалість стажу; одночасне отримання надбавки на утриманця та пенсії у зв’язку із втратою годувальника на цю ж дитину; зняття пенсійних коштів в банківській установі після смерті пенсіонера.

      Відповідно до статті 50 Закону України „Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, суми пенсій, виплачені надміру внаслідок зловживань з боку пенсіонера або ж подання роботодавцем недостовірних даних про працівника, можуть бути повернуті добровільно або стягуються на підставі рішень органів Пенсійного фонду чи в судовому порядку.

      Отож, шановні пенсіонери! Не забувайте своєчасно повідомляти органи Пенсійного фонду про зміну обставин, які впливають на ваше пенсійне забезпечення. Пам’ятайте, що зайво отримані кошти неодмінно доведеться повертати, тож подібних ситуацій краще не допускати.

Детальніше ...

У 2022 РОЦІ ПЕНСІЙНА СЛУЖБА ОБЛАСТІ ЗАБЕЗПЕЧИЛА СВОЄЧАСНЕ ТА СТАБІЛЬНЕ ФІНАНСУВАННЯ ВСІХ ПЕНСІЙНИХ ВИПЛАТ

У 2022 році основним завданням діяльності Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області залишалося забезпечення стабільних та у повному обсязі виплат пенсій.

Зокрема, за 2022 рік пенсіонерам Буковини профінансовано виплат на майже 9 млрд грн, у тому числі 5,9 млрд грн – через уповноважені банки. Аналіз свідчить, що понад 65% пенсіонерів області надають перевагу сучасному способу одержання пенсій – через установи уповноважених банків.

Середній розмір пенсії в Чернівецькій області у грудні 2022 року склав 3791,05 грн, що на 16,1% більше порівняно з аналогічним показником 2021 року.

У жовтні-грудні 2022 року на виплату житлових субсидій та пільг мешканцям Чернівецької області спрямовано 123,3 млн грн, в тому числі через АТ “Укрпошта” – 49,1 млн грн, через установи банків – 74,2 млн грн.

Незважаючи на складні часи та випробування для країни, у 2023 році робота Фонду і надалі буде спрямована на забезпечення стабільного фінансування пенсійних і соціальних виплат, житлових субсидій і пільг.

Детальніше ...

З 1 грудня 2022 р. Пенсійний фонд України здійснюватиме призначення житлових субсидій та пільг

Постановою КМУ від 16 вересня 2022 р. № 1041 «Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу Пенсійним фондом України» передано функції з призначення та виплати житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу Пенсійному фонду України.

З 1 грудня 2022 р. Пенсійний фонд України здійснюватиме призначення житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу.

До 01 грудня 2022 року порядок звернення за призначенням житлових субсидій та пільг не змінюється. Прийом документів від громадян та призначення виплат у жовтні-листопаді продовжують здійснювати органи соціального захисту населення. Всі дані для виплат надійдуть до Пенсійного фонду України в електронному вигляді. Документи подаються: поштою до органів соціального захисту населення за місцем проживання; особисто до уповноважених посадових осіб виконавчих органів сільських, селищних, міських рад відповідних територіальних громад; до ЦНАП; через портал «Дія».

З 01 грудня 2022 року документи прийматимуть і сервісні центри Пенсійного фонду України.

Для призначення субсидії можна звертатися у один із способів:

через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, через мобільний додаток Фонду або через портал Дія;

надіслати документи до органів Пенсійного фонду України поштою;

звернутися до уповноважених осіб своєї територіальної громади або в ЦНАП;

надіслати документи через сайт Міністерства соціальної політики України.

Для оформлення субсидії подаються заява про призначення та декларація про доходи і витрати.

Звернутись за призначенням субсидії можна протягом усього опалювального сезону. Для отримання допомоги за весь сезон потрібно звернутись заздалегідь – до його початку чи протягом двох місяців після. При цьому людина може самостійно обрати до якого саме сервісного центру Фонду їй зручно звернутися. Це не залежить від місця її офіційної реєстрації.

Отримувачам, яким субсидія вже була призначена – повторно звертатися до органів Пенсійного фонду України не потрібно: визначені органами соцзахисту виплати будуть надходити до завершення опалювального періоду.

Державна допомога на поточний опалювальний сезон буде призначена з початку такого сезону, але не раніше дня виникнення права на її отримання, якщо споживач комунальних послуг звернеться за нею протягом двох місяців з початку сезону, тобто – не пізніше 15 грудня 2022 року. За зверненнями, які надійдуть після15 грудня 2022 року, субсидії призначатимуться з місяця, в якому надійшло відповідне звернення.

Як отримати правову допомогу дистанційно:

  • зателефонувати на безкоштовний номер системи надання безоплатної правової допомоги 0 800-213-103;
  • поставити питання в повідомленні на електронну адресу Бюро zastavnivske@legalaid.cv.ua;
  • написати на електронну пошту найближчого місцевого центру (адреси можна дізнатися на сайті системи БПД https://www.legalaid.gov.ua/.
  • скористатися правничою вікіпедією WikiLegalAid https://wiki.legalaid.gov.ua.
Детальніше ...

Пройти ідентифікацію особи в Пенсійному фонді тепер можна за допомогою  цифрового паспорта в «Дії»

Відтепер у всіх сервісних центрах Пенсійного фонду України можна не лише підтвердити особу з цифровим паспортом (ID-карткою) у «Дії», а й шерити його цифрову копію.

Шеринг документів – сервіс, який дозволяє передати копії цифрових документів користувача застосунку Дія за його згоди до інформаційних систем різних державних органів.

При собі не обов’язково мати фізичний паспорт чи його копію, достатньо поділитися копією документу у кілька кліків через застосунок «Дія».

Скористатись нововведенням мають право громадяни, які є власниками паспорта у вигляді ID-картки.

Щоб поділитись копією цифрового паспорта, потрібно:

  • зайти у застосунок «Дія» та відкрити паспорт громадянина України;
  • натиснути на документ та обрати штрихкод;
  • працівник сервісного центру Пенсійного фонду може зісканувати штрихкод або вручну ввести в систему 13-значний код, який розташований під ним;
  • підтвердити запит на передачу копії паспорту у застосунку «Дія».

Далі цифрова копія паспорта автоматично передається в систему сервісного центру. Працівник може використовувати її для подальшого оброблення.

Скористатися шерингом документів у сервісних центрах Пенсійного фонду можна під час:

  •  отримання довідок із реєстру застрахованих осіб (ОК-5, ОК-7, про доходи, витяг з реєстру) із живим підписом і печаткою;
  •  звернення щодо призначення пенсії;
  •  звернення щодо перерахунку пенсії;
  •  звернення щодо оформлення пенсійного посвідчення;
  •  подання анкети застрахованої особи щодо внесення змін до реєстру застрахованих осіб.

Подання звітності — обов’язкова умова для створення електронного листка непрацездатності

Електронний листок непрацездатності формуються на основі наявної в базі Пенсійного фонду України інформації з Реєстру застрахованих осіб, яка базується на звітах страхувальників. Тому дуже важливим є наявність інформації про трудові відносини між застрахованою особою та її роботодавцем.

На сьогодні страхувальники звітують за своїх найманих працівників за формою “Податковий розрахунок” окремо за кожний квартал.

09 листопада 2022 року завершилась звітна кампанія щодо подачі страхувальниками звітності за ІІІ квартал 2022 року.

Якщо працівник захворіє після 09 листопада, при створенні лікарняного система аналізуватиме наявність трудових відносин особи у ІІІ кварталі.

Тобто неподання страхувальником звітності за ІІІ квартал позбавить працівника статусу застрахованої особи на дату початку періоду її непрацездатності, що в свою чергу, може призвести до нестворення електронного листка непрацездатності.

  1. Просимо роботодавців сумлінно поставитись до свого обов’язку стосовно подання звітності, адже від того, яка інформація про працівника наявна в Реєстрі застрахованих осіб, залежить в майбутньому одержання особою електронного листка непрацездатності.

Перевірте чи зараховано до страхового стажу липень-вересень 2022 року

Нагадаємо, що інформація про заробітну плату та сплачені внески формується в персональній обліковій картці застрахованої особи на підставі звітності роботодавців.

На сьогодні страхувальники звітують за своїх найманих працівників за формою “Податковий розрахунок” окремо за кожний квартал.

9 листопада 2022 року завершилась звітна кампанія щодо подачі страхувальниками звітності за ІІІ квартал 2022 року.

Рекомендуємо всім застрахованим особам перевірити наявність у своєму персональному кабінеті на вебпорталі електронних послуг інформації про зарахування до страхового стажу періоду з липня по вересень 2022 року у розділі “Мій страховий стаж”.

Інформація про нараховану заробітну плату, з якої сплачено страхові внески, відображається в розділі “Моя заробітна плата”.

У випадку, якщо інформація про заробітну плату наявна тільки у вкладці «Загальна сума заробітної плати (доходу)» розділу «Моя заробітна плата», а в інших закладках не відображається — це свідчить про те, що роботодавцем не сплачено страхові внески за своїх найманих працівників.

Для встановлення причин та отримання пояснень відсутності сплати страхових внесків, що, в свою чергу, призвело до незарахування періодів роботи до страхового стажу, варто звернутись до свого роботодавця.

Про ведення електронної трудової книжки

6 листопада вступив в силу Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» та деяких інших законів України щодо захисту прав фізичних осіб під час воєнного стану та спрощення обліку робочих місць для осіб з інвалідністю" від 18.10.2022 р. № 2682-ІХ.

Законом внесено зміни до ч. 2 ст. 20 Закону «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».

За ними, з метою обліку в електронній формі відомостей про трудову діяльність працівника страхувальником або представником страхувальника, якому керівним органом страхувальника делеговані відповідні повноваження, подаються відомості про працівника щодо переміщення з одного структурного підрозділу до іншого, або переведення на іншу постійну посаду або роботу, звільнення, поновлення на роботі, призупинення/відновлення дії трудового договору, а також про присвоєння, зміну або позбавлення рангу, розряду, класу, звання, категорії, складання присяги, стажування, навчання, належності або неналежності осіб, які працюють, забезпечують себе роботою самостійно або навчаються, до членів професійних спілок та інші відомості.  Вказані відомості подаються через вебпортал електронних послуг ПФУ в електронній формі, з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», у разі їх відсутності в реєстрі застрахованих осіб, а також у разі зміни або уточнення вказаних відомостей.

Детальніше ...
Офіційне інтернет-представництво Президента України
Офіційний портал Верховної Ради України
Офіційний портал органів виконавчої влади України
Верховний Суд України офіційний веб-сайт
Чернівецька районна військова адміністрація
Заставнівський опорний ЗЗСО І-ІІІ ст. - Головна сторінка
Заставнівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів - Головна сторінка
Асоціація міст України - Головна сторінка
Гід з державних послуг
Заставнівська міська рада - YouTube
Ми у Фейсбуці - Заставнівська міська рада
Асоціація малих міст УКРАЇНИ
Чернівецька обласна військова адміністрація
Чернівецька обласна рада Офіційний сайт органу місцевого самоврядування
Заставнівська центральна районна бібліотека